1. Saada oma telefoninumber ja klienditugi helistab teile ise tagasi.
  2. Captcha kontroll:
User login
KASUTAJATUGI
KASUTUSJUHENDITE ANDMEBAAS
VALIK JUHENDEID
KASUTAJATUNNUSED
ABIKS TASUMISEL
INFO UUELE KLIENDILE
TEENUSEGA LIITUMINE
KUIDAS TELLIDA










     

Kasutajatugi

E-R 9.00-17.00

24/7 töötab serverite tehniline monitoorimine tagamaks teenuse
tõrgeteta töö.

Kasutajatoe kontaktid on:
Telefon: +372 505 8656
E-post:tugi@radicenter.ee





 

Kuidas saada probleemile kiirem lahendus?
 

Enamustele probleemidest leiate alati vastuse
meie uuest kasutusjuhendite andmebaasist:
http://kb.radicenter.ee/


Probleemide tuvastamise ja likvideerimise protsessi aitab kiirendada täpne info tekkinud vea kohta. Alljärgnevalt mõned näpunäited.
  • - ALUSTAGE ALATI TEADET SELLEST, MILLIST DOMEENI VIGA PUUDUTAB
  • - PILT TEKKINUD VEAST RÄÄGIB SAGELI ROHKEM, KUI TUHAT SÕNA

1. Kui on probleeme meilide saatmise või vastuvõtmisega meiliprogrammis
  1. Kontrollige, kas meilide saatmine ja vastuvõtmine toimib Webmaili kaudu (näiteks www.teiedomeen.ee/webmail)
  2. Kontrollige, kas teie meiliprogramm kasutab konto seadeid, mis on ära toodud SIIN
  3. Veast teavitamisel lisage alati võimalusel koos kirjaga ekraanipilt meilikonto seadetest programmis.
  4. Kui te ei ole saanud kätte e-kirju, mis peaksid olema teieni jõudnud, saatke meile alati järgnev info: mis aadressilt, millisele aadressile ja mis kell kiri saadeti.
2. Kui teil on probleeme kodulehekülje toimimise ja haldamisega, siis alati saatke meile koos meiliga ka ekraanipilt tekkinud veast / veateatest.

3. Kui teil on kadunud kontolt failid või e-postid, kirjutage meile, millal nad kindlasti viimati teie poolt kasutust leidsid.

4. Kui te ei pääse oma kodulehele, DirectAdmini ega e-postkasti, teatage meile kindlasti oma internetiühenduse IP aadress (leiate selle aadressilt: http://www.ruuter.ee/myip/).