OLULINE INFO SEOSES WEBMAIL TEENUSEGA! Kui ei tööta webmail aadressil mail.teiedomeen.ee või teiedomeen.ee/webmail,
siis on teie ilmselt kolitud cPanel serverile ja uus webmaili aadress on: webmail.teiedomeen.ee

Kasutajatugi on avatud E-R 9.00-17.00

24/7 töötab serverite tehniline monitoorimine tagamaks teenuse
tõrgeteta töö.

Kasutajatoe kontaktid on:
Telefon: +372 505 8656
E-post: tugi@radicenter.ee

KUIDAS SAADA PROBLEEMILE KIIREM LAHENDUS?

Enamustele probleemidest leiate alati vastuse
meie kasutusjuhendite andmebaasist: https://kb.radicenter.ee/

Probleemide tuvastamise ja likvideerimise protsessi aitab kiirendada täpne info tekkinud vea kohta. Alljärgnevalt mõned näpunäited.
– ALUSTAGE ALATI TEADET SELLEST, MILLIST DOMEENI VIGA PUUDUTAB
– PILT TEKKINUD VEAST RÄÄGIB SAGELI ROHKEM, KUI TUHAT SÕNA

1. Kui on probleeme meilide saatmise või vastuvõtmisega meiliprogrammis
Kontrollige, kas meilide saatmine ja vastuvõtmine toimib Webmaili kaudu (näiteks www.teiedomeen.ee/webmail või webmail.teiedomeen.ee)
Veast teavitamisel lisage alati võimalusel koos kirjaga ekraanipilt meilikonto seadetest programmis.
Kui te ei ole saanud kätte e-kirju, mis peaksid olema teieni jõudnud, saatke meile alati järgnev info: mis aadressilt, millisele aadressile ja mis kell kiri saadeti.
2. Kui teil on probleeme kodulehekülje toimimise ja haldamisega, siis alati saatke meile koos meiliga ka ekraanipilt tekkinud veast / veateatest.

3. Kui teil on kadunud kontolt failid või e-postid, kirjutage meile, millal nad kindlasti viimati teie poolt kasutust leidsid.

4. Kui te ei pääse oma kodulehele, DirectAdmini ega e-postkasti, teatage meile kindlasti oma internetiühenduse IP aadress (leiate selle aadressilt: https://www.radicenter.eu/ip/).

Radicenter OÜ 2018