Kodulehe kolimisel on 2 võimalust:
1. Toote failid ise meie serverile
2. Tellite kolimisteenuse meilt (tasuline lisateenus)
1. Serverite haldustarkvara on reeglina erinev erinevatel teenusepakkujatel.
– cPanel: Tuuakse failid/andmebaasid üle – E-mailide üle toomine käib manuaalsel teel läbi mailirakenduse – muude seadete korral tuleb kontrollida sobivust erinevate serveritarkvarade vahel.
– Muu serveritarkvara: Sama käitumine nagu cPaneli korral
NB! Kindlasti tuleks üle kontrollida ka kasutusel oleva PHP versioon veebilehe jaoks (NodeJS/Ruby/.. äppide korral ka vastava äppide tarkvara versioonid), kui ka andmebaasimootorite sobivus ja versioonid!
(Reeglina on kasutusel ainult uuemad andmebaasimootorid ja serveritarkvara, kuid et veebileht toimiks tõrgeteta ja andmebaaside import õnnestuks, oleks vaja kindlasti kontrollida ka versioonide sobivust)
2. Cron tööd ei pruugi kaasa tulla/kohe toimida
– Tuleb peale konto ületoomist kontrollida kas Cron tööd toimivad – vajadusel uuesti käivitada / muuta
3. E-mailid manuaalselt üle tuua
– E-posti programmi abil on võimalik kontosid importida IMAP protokolli kaudu.
1. Tuleks luua samad meilikontod valmis meie cPanel serveris (juhend on leitav SIIT)
2. Ületoomiseks on kõige lihtsam viis selleks seadistada e-posti programmis kaks kontot, millest üks on vana teenusepakkuja all oleva meilikonto andmetega ja teine meie serveri all oleva meilikonto andmetega ning sünkroniseerida kirjad vastavatesse postkastidesse.
3. Saate kirjad hiirega lohistades ühest postkastist teise üle tõsta nö. “drag-and-drop” meetodil per kaust ja sünkroniseerida uude meiliserverisse.
(Soovitatav on tõsta kirjad üle per kaust, ehk kausta alt vastava kausta alla, sest muul juhul kõik otse üle “tõstes” võib suurema kirjade mahu korral Teie meilirakendus anda tõrke, ning osa või enamus kirjadest võib kaduda)
– Kui on vana teenusepakkuja juures kasutusel Maildir/mBox/mDBox formaadis mailid – saab e-mailid üle tõsta näiteks eraldi varukausta “mailbackup” ja seejärel ühendust võtta meie klienditoega ning serveritiim saab mailikontodele antud ületoodud mailid sünkroniseerida per konto. (Tähelepanu! Olenevalt kasutusel olnud mailiformaadist ja erinimelistest kaustadest, võib antud toiming alati mitte täielikult õnnestuda! Soovitame kasutada pigem manuaalselt sünkroniseerimist mailirakendusega.)
NB! Kui Teil on mitu meilikontot, siis tuleb see toiming teostada iga postkasti puhul eraldi.
4. Domeenid
Täpsem ajakohasem info on leitav SIIT
.EE ja .FI domeeni registreeringu ületoomise korral – SIIT
Rahvusvahelise .Com/.Net/.Org/… domeeni registreeringu ületoomise korral – SIIT
– Kui te domeeni üle ei too / domeeni ei halda Radicenter, tuleks:
a) suunata vajalikud nimeserveri kirjed (mail/www/domeen ise/cpanel/webmail/domeeni SPF) meie serveri IP peale (vajaliku IP leiate cPanelist Zone Editori kaudu – juhend leitav SIIT)
b) vahetada domeeni nimeserverid meie nimeserverite vastu:
ns1.radicenter.com
ns2.radicenter.eu
ns3.radicenter.ee
ns4.radicenter.fi
– Kui toote domeenid üle
1) on domeenide jaoks vajalik domeeni transfer- või autoriseerimisvõti (.fi domeenidel “Välittäjänvaihtoavain”). Rahvusvahelistel domeenidel ka domeeni lukustuse eemaldamine ning domeeni staatuse kontroll ennem ületoomist (osadel juhtudel ka domeeni WHOIS Privacy teenuse väljalülitamine, kui see oli kasutusel).
2) vahetada domeeni nimeserverid meie nimeserverite vastu:
ns1.radicenter.com
ns2.radicenter.eu
ns3.radicenter.ee
ns4.radicenter.fi
(Domeeni muudatuste jõustumise aeg on reeglina teistel teenusepakkujatel 2-48 h , meie teenustes 0,5 – 2h – kui peale nimetatud aega domeen endiselt ei toimi, pöörduge kasutajatoe poole!)